dilem-55 arastiran_anne http://www.pandaphotography.net/ bizimkisi buydu çok tatlı Güleryüzlüler tavsiye ederim
momtobe8 Photomuz var bizim dugun fotograflarımızı cekmişlerdi. Ama aslında bebek fotoğrafı cekiyorlar. Birçok arkadaşımızın bebeklerini çektiker. Bebek fotoğrafları gayet başarılı. Ama gelin damat için çok önermem. Fiyatlarını bilmiyorum ama dugun fotoğrafı için birçok yerden daha uyguna gelmişti bize. İnstagramdan da photomuz diye aratırsanız fotoğraflarını görebilirsiniz.