Merhabalar 25 Temmuzda bebeğimin kalbi durması nedeniyle kürtaj oldum. İlk lekelenme gibi kanamam oldu sonra 6 gün aradan pıhtı ile kanamam olmaya başladı. Tam 19 gün sonra 12 Ağustosta adet oldum ve hala kanamam var tam 18 gün falan oldu . Kötü Koku sancı falan yoktur. Boyle yasayan oldu mu?Ya da bilgisi olan .