Kbrsml_95 gebeligimin başından beri yüksek benim de. Levotiron 25mg her gün 1 adet kullandım son 2 aydır hafta sonlari 2 adet içiyordum günde. Değerim 3un üzerinde olunca doktor bir de böyle deneyelim dedi. 26 temmuzda 3.05 olan değerim bu hafta 2.04 cıktı. Ilk kez 2.5 altı.
Ilaci ac karina içip sonrasın da 1 saat bir şey yememek önemli diye okumuştum. Ilacın etkisi artıyormuş.
Ve doktor bana 3 seviyelerinde bebeğe herhangi bir zararı olmayacağını, hatta zarar için çok ciddi yüksek olması gerektiğini ve doğumdan sonra ilaç kullanmama bile gerek olmayacağını söyledi.
Inşallah saglikla alalım bebeklerimizi kucagimiza.