Dmnn_58 papatyannaa ara sıra karnımda seğirme gibi bişey hissediyorum o kadar daha net olarak bişey hissedemedim ilk gebelik
Celins_ papatyannaa ilkini 18+2 de hissetmiştim. Şöyle diyim baloncuk patlaması kelebek kanat çırpması gibi bir his oluyor😊
Mery103 papatyannaa 17 de başladık şimdi 20 haftalığız canım o zamandan beri hiç durmuyor ikinci hamileliğim ama ilk bebeğim de 17 de hareket etmişti 😇
Grmcmrv papatyannaa ben 14. Haftadayım çok net herşeyi hissediyorum :) ikinci gebeliğim ilkinde 20 den sonra başlamıştım hissetmeye
Dmtince papatyannaa ben cok net hissetmiştim 17.haftamizda 😊2.gebelikte erken hissediliyor. ilk gebeligimde 22.haftada hissetmiştim.
Kubrak2016 papatyannaa 15. Haftada hissettim şuan 17 olduk ara sıra hala aynı seyirmeyi hissediyorum. Göbek deliğimin 2 3 parmak altında 3 4 saniye pıt pıt pıt diye hissediyorum 🥰