Emineer33 bi sorun olacağını sanmıyorum , fakat doktorun daha sağlıklı bir bilgi verecektir , ben doğuma girdiğimde bile hala duruyordu kistim bebeğimde rabbime şükürler olsun hiçbir problem olmadı , yaşanmadı, inşallah rabbim hakkında hayırlısını verir 🙏 bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün..