sacmalamakizim Dün kan verdim halsizlik yorgunluk için gebelik testi de verdim negatif çıktı doktor guatr çok yüksek neredeyse calismicak duruma gelmiş dedi ilaç yazdı gecikme de var guatrdan olabilir mi acaba kızlar internette düzensizlik yapabilir yazıyordu.