silenceee Kızlar ara ara oluyordu yatış poziyonundan ama iki saattir kalbim hızlı atıyor nefesim yetmiyor sanki yaşayan var mı 29 haftadayım
Meryyyy35 silenceee oluyor canım arada bendede genellikle kahvaltı sonrası oluyor ama benim şöyle bir şanssızlığım var notmaldede nabzım 100lerde 140 Lara çıkıyor yediklerini dikkat et bide kolestrol varmı sende bendede genellikle hamilelikleri de çıkıyor
strawbery silenceee canim malesef son haftalara dogru dahada arrtiyor yediklerine dikkat et agir yemekler yememeye calis ve hizli hareket etme
silenceee Meryyyy35 yok canım yani bildigim olsa gözükürdü heralde tahlillerddn bir haftadır varda şuan yaklaşık iki saattir devam ediyor hastaneye gitsem mi bilemedim uykum var uyusam nefes alamıcakmısım gibi😅
Nissaam Meryyyy35 benimde nabzim normalde heo yüksekti hamilelikte dayanilcak hala gelince kalp doktoruna gittim kalbimde delik varmış anlamamisim.bu yasa kadar hamilelikte cikti meydana kalp hapi kullaniyorum yoksa odadan mutfağa gitmek zor geliyo doktorum hamilelikte en yüksek 100 olmasi lazim nabzin dedi
silenceee Bebekdelisi troidle ilgili bir şey demediler her gittigimde kan idrar veriyorum triod hangi testle cıkıyor
UmmNasuh silenceee bende 30 haftalık hamileyim bende dê oluyor geçen gece okadar nefesim daraldı ki kalkıp ağladım çok kötü oldum
Summerwine silenceee aynısı iki gün arayla başıma geldi.Kalp kapakçık sıkıntım vardı hamilelik öncesi uzun zamandır böyle bir şey yaşamamıştım.Henuz 11+3 um haftaya kardiyoloji ye gorunecegim sizde ihmal etmeyin
Celiktss Summerwine ya şimdi okudum bu mesajı. Kapakçıkla ilgili ne çıktı acaba? Bide nefes darlığı devamlı mı? 23+5ix aşırı nefes darlığım var şuan. Henğz doktora da gitmedim.. eskiden bi kardiyolog kapakçıkta gevşeklik demişti. Ondan olma ihtimali var mıdır merak da ettim
Melekannesi42 silenceee yaklaşık iki aydır çekiyordum 24 haftalığım gebelik taşikardisi var bende o yüzden oluyor
2baby1moms Benim de hep kalp çarpıntım oluyor özellikle yemek yediğimde ve yürüdüğümde doktoruma söylemeyi unuttum bu bana geçen tiroid ve guatr düşük çıkmış dahiliyeye gözük dedi önemli bişey yoktur dedim kesin acaba gidiyim mi ya bilemedim
silenceee 2baby1moms biri yazmış troid yapar diye yorumlara canım bencr görün ihmal etme bende doktora soracagım
Seherkorkmz Bazen durup dururken bi anda nabzım artıyor nefesim kesiliyor gibi derin derin alıyorum ama ne kadar alabildiyse bi 5 dk sürüyor ama nabzım yüksek kalıyor hep 🫣
nrcalk silenceee son haftalarda 5 dakika düz yatayım diyemiyorum sonuç söylediğin gibi. Ama geçen hafta nst de nabzimi çok yüksek görünce doktor su içmem konusunda uyardı. Ihmal ediyorsanız bir de onu deneyin derim malum hava sıcak ve aşırı terliyoruz.
silenceee nrcalk valla şimdiden öyleyim düz yatınca feci bir carpıntı nefes alamama maalesef doktor normal dedi
Vera09 silenceee bende var. Sıcaklardan oluyor olabilir, çok yağlı ve hamur işi yiyince olabilir, biraz başın yüksekte yat, enseni soğuk suyla ıslat