Kızlar ProgEstán kullanıyorum Normalde doktor on gün kullan bırak demişti fakat tatile gideceğim için ve hasta olmak istemediğim için kullanmaya devam ettim dün çok az bir lekelenmem oldu pembe ve az adet mi oluyorum acaba yoksa gebelikten dolayı yerleşme kanaması olabilir mi. Adet Günüm bugün.