sendekimsinnn 40+1 im kızlar gece alttan muayenede bebeğin başı çok aşağıda dedi bu ne anlama geliyo kanala inmişmi acaba
sendekimsinnn Meryyyy35 suni sancı verecekler ama hiç açılmam yok korkuyorum o kadR sancıyı çekip açılmam olmaz diye