11Meltem Günaydınlar herkese 🌸 3 gün önce yaptırdığım BetaHCG testi 24.9dan 3 gün sonra 140a çıkmış dış gebelik olma ihtimalinden korkuyorum sizce değerler normal gebelik için ideal mi? 🥺
Meryyyy35 11Meltem normal artış gibi geldi banada erken öğrenmiştim ondan bu kadar düşük çıkmıştır korkma
Aylisss 11Meltem normal gayet. Benim adet günü 13 çıkmıştı 5 gün sonra 175 cikti. Suan 33 haftaligiz.
11Meltem turnaolmez evet 1 gün gecikince baktırdığım test 24.9 çıktı 4 gün gecikmede baktırdığım test 140 çıktı
Melismelo Dış gebeliğe göre bir artış yokdurki hatta dış gebelikde dahada yüksek rakamlar olur, sizinki güzel artmış