Gamselllaaaaa Merhaba hanımlar 17. Haftamdayım ve doktor değiştirip cem beye gitmek istiyorum ama şöyle bir durum var rapor almak istiyorum çok yoruldum çalışıyorum sizce ilk muayenede rapor yazar mi ?
Eldgrn Gamselllaaaaa bende Cem beye gidiyorum ama bu konuda bilgim yok maglesef çok anlayışlı kafa dengi bilgilendiren bir dokor tanıyan bilen herkes çok sever işini de çok güzel yapıyor ama dediğim gibi bu konuda bilgim yok üstte kalsın
Zuzuu86 Gamselllaaaaa bende ona gidiyorum çok büyük şans biz gebeler ıcın 🙏🏻 Bu konu hakkında bi bilgim yok ama