Kızlar uçuk çıkarıyorum dudağım çok sızlıyor. Gebelikte zovirax isimli uçuk kremi kullanılır mı? Devlet hastanesine gittiğim için doktoruma soramıyorum. Gebeyken uçuk çıkarıp doktoru krem yazan var mı? Bana zovirax çok iyi geliyo sürmezsem burnuma kadar büyüyecek uçuğum biliyorum kendimi :( ama bebeğe zarar verir mi diye de korkuyorum ne önerirsiniz