Günaydın hanımlar Perşembe günü urolojiyi doltorumda kontrolüm vardı böbrek büyümesi yaşıyorum o yuzden düzenli takipe aldı ve o gün telefonuna baktı salı sabahi burda ol dedi bugün de 30 Ağustos Google den baktığımda poliklinik kapali diyo sizce gitsem doktorum poliklinikte midir kendi bugün çağırmıştı beni varmı aranızda bugün doktora gtcek olan