benkosarim Hastaneye yatışım yapıldığında 1 cm açıklık ve hiç sancı yoktu sabah yatış yapıldı öğlen 12.15 gibi ilacı yerleştirdiler ve kasılmalar hafif hafif başladı 2 saatte 1 cm açılma oluyodu. Saat 5 te ilacı çıkardılar kendi kasılmalarım olmaya başladı o şekilde devam etti. Akşam 9 da suyum geldi 5-6 cm açılma vardı suyum gelikten sonra açılma daha da hızlandı zaten 23.12 de kızım kucağımdaydı. Hiç ağrı ve açıklık olmadan başlandığı için zor oldu ve 11 saat aralıksız sancı çektim 3 dakika çok şiddetli ağrı geliyodu 2 dakika hafif ağrı ne yazıkki nefes almaya fırsat olmuyo biraz yorucu bi süreç. Doktorlar ilk doğum ve açıklık hiç yok uzun sürebilir demişti propesle kendi kasılmalarım olmasaydı suni sancı verilicekti ona gerek kalmadan doğum gerçekleşti.