Mhtpsrkn Kızlar merhaba.13+4 haftalığım ve geçmeyen baş ağrım var ve sabahtan beri bulantım.siz kullandınız mı ağrı kesici .Annemde içme diyo bilemedim.çok kötüyüm
Mhtpsrkn Maj atmıştım doktoruma şimdi cevap verdi o da parol iç dedi normalde hiç sevmem ilaç kullanmayı artık dayanamadım