2cocukannesiyimm Kızlar şuanda 20 haftalık hamileyim tek kese tem plasenta ikizlerime sizce kaç haftalıkken doğum olur? Tek kese gebe olanlar bi yazsın hele Tek kese ikiz ne zamaan doğum yaptınız
Ysmn5836 2cocukannesiyimm benimde tek kese tek plezanta ogluslarim doktora kalsa 37 haftayı tamamlamak istiyor ama benimkiler sanki 34 de gelicek gibi 🤭 şuan 30+4 haftayiz canimmm belli olmuyor herkes aynı olmaz 29 haftada gelen bebek bile var bol bol dinlen iştirahat et yat hiç bişey yapma canm ben öyle yapmaya çalışıyorum en azından
ikizannesiolmak 2cocukannesiyimm 36+3 de dünyaya geldiler siz son haftaları dinlenerek geçirirseniz bir sorun olmaz Allah’ın izniyle
Demetarga 2cocukannesiyimm biz👋👋 25+4 te teyzelerimize selamlar 😍 bizede erken doğum olacağını söyledi doktor zaten o risk ne yazık kî hep oluyor ama kimi sonrasında da doğuruyor bana 32 de bekliyoruz dedi bakalım sağlıkla inşallah 30 u geçelim sonra istedikleri vakit gelsinler 🙏🙏🙏🤗
2cocukannesiyimm Esnis umarım benimkilerde kalırsa az kalır keendimi bir türlü eliboş dönmeye haazır. Edemedm
2cocukannesiyimm ikizannesiolmak oy maşallah evet hep dinleniyorum ama tek kese ne olacaoı belli değil ilk gebeliğimde oğlumda 40. Haftada gelmek bilmedi bu nasıl olacak hiç bir fikrim yok
2cocukannesiyimm Demetarga hadi maşallah umarım hepimiz zammanında doğurur küvoz sıkıntısı yaşamaayaız🥰🥰
Esnis Arkadaşlar küvezi bir sıkıntı olarak görmeyin bence hele bizim gibi çoğul gebelikler için . Onlar küvezde iken siZde evde kendinizi topluyorsunuz . Olumlu düşünün olumlu olsun
twinboymama Deletedmom_85 ay mutim. çok şükür iyiyiz hepimiz, dün taburcu olduk🙂 artık birbirimize alışma aşamalarındayıız
Deletedmom_85 twinboymama maşallah subhanallah hadi yeniden gözünüz aydın olsun Allah bağışlasın yavrularınızı🥰 nasıl biri ağlayınca diğeri de ağlıyor mu kuzum hehehe🥹🥴