Kadınlar Merhaba ben geçtiğimiz Cumartesi hamile olduğumu öğrendim beklediğimiz bir şey değildi ama çok şükür ki bu duyguyu yaşıyorum şu an ama denediğimiz zamanlarda olmayınca hep bir sorun mu var bende ve ya eşimde diye düşünüyordum Kadın doğuma bile randevu almıştım gidicektim o gün işim çıktı ve zaten reglim 3 gün gecikmişti o sırada da karnım benim hep şişerdi ama reglim yaklaşınca bu sefer şişmediğini farkedince hastalığım 5 gün sürdüğü için 3. Günden 5. Güne kadar bekledim ve test yaptım idrari damlatır damlatmaz biri çıkarken hemen diğeri çıktı yani o an ki mutluluğumu stresimi anlatamam ben bu duyguyu yaşadım Allah’ta isteyen herkese tattırsın kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah 🙏🏻 Bir de merak ettiğim dün doktora gittim daha yeni olduğu için mi sanırım bilmiyorum bebek görünmedi üzüldüm cuma günü tekrar gideceğim idrar torban dolu gel daha iyi gözükür falan dedi bana bir de eşimle kan uyuşmazlığını söyledi evlenirken size bilgi verilmedi mi dedi ama verilmemişti iğneleri vs varmış ne kadar kafama takmamaya çalışsamda takılıyor napıyım öyle işte şimdi cuma gününü dört gözle bekliyorum 🥲🥲