Sizce hamilelik varmıdır kızlar ? Yani böyle olurmu hamilelikte
Ya önceki postlarimi okuyanlar bilir 45 gün oldu adet olmuyorum gebelik testi yaptım sonradan çizgi belirdi ama o markada oluyor öyle şeyler dediler sonra başka yaptım negatif çıktı çünkü. Yani anlicaniz kafam karışık ama böyle şeylerde olunca bilemiyorum