HavvaSonmez03 Merhaba kızlar ya bi bende mi bu problem yoksa hepimizde mi diye merak ettim ben bi postuma yanıt verildiğinde bildirim düşmüyor uygulamaya girip öyle görüyorum bildirimler de açık anlamadım ben bu işi 🤔
Cherry95 HavvaSonmez03 bende de aynısı var uygulamaya girmek yerine sayfayı aşağıya çekiyorum yeniden yükleme yapıyor o zaman bildirimler gözüküyor. Sürekli yenilemek gerekiyor yani..
mhrmom HavvaSonmez03 evet bana da gelmiyor bildirim, uygulamaya girince görüyorum ve sayfa yenileyince
HavvaSonmez03 Cherry95 tek değilmişim demekki niye böyle oluyo ki gir bak hergün hergün direk bildirim düşse iyi olurdu
yabadabaduu HavvaSonmez03 daha önceden bildirim geliyomuydu ki ben kullanmaya başladığımdan beri hiç beğeni veya yanıt verince bildirim gelmedi de ben yok diye biliyorum öyle bi özellik 🤷🏼♀️Sadece bebek ve blog için olan bildirimler geliyor
HavvaSonmez03 yabadabaduu bende katıldığımdan beri böyle ama bi sorim dedim demekki uygulama böyle 🤷🏼♀️
yabadabaduu HavvaSonmez03 he bende sonradan güncellemelerle yeni özellik geldi sandım 😄 maalesef çoğu kişi bundan şikayetçiydi hatta bildirimler telefona gelmiyor ne yazıkki uygulama böyle
Derya HavvaSonmez03 her gün gelen bebek bildirimi dışında ki , forum da cevabınızın yada sorunuzun beğenilmesi ve yanıtlanması gibi forum içi bildirimleri ekrana düşmez bunu uygulamaya girerek görebilirsiniz zaten herkes de bu böyle 🌸