Sahika90
Merhaba
1 hafta önce kürtaj oldum pataloji ve genetiğe gönderildi genetik sonucum henüz cıkmadı. Patolojideyse iltahap cıktı. Doktorum adet görüp temizlendikten sonra gel kültür yapıcam dedi. Yaptıranlar varsa bilgi verirseniz sevinirim. Nasıl yapılıyor ve neye bakıcak bunun sonucunda