acemimuhendisanne lütfen yanlış anlamayın ama ben 1 ayı 5 günlük hamileymişim ilk öğrendiğim zaman inanın o zamana kadar belirti fln olmadı öncesinde çocuk istediğim için psikolojik olarak midem bulanıyor yok göğüsum acıyo kesin hamileyim diye umutlanip negatif sonuçla yıkılanlardan biriyim kaç kere hemde 😢regl olmanıza 2 3 gün hala korunmadan ilişkiye girin ben hep yumurtlama zamanlarımda denedim hiç tutmadı doktorların bile regl zamanı gelmiş olmaz tutmaz dediği zaman da tuttu üstüne regl bile olmuştum 3 gün sürdü normal de 6 gün sürerdi düşünün okadar umutsuzdum ki şüphelenmedim. Bile hiç bir belirtim yoktu diğer ay regl zamanım geldiğinde aynı regl olucakmiş gibi ağrım vardı hatta ped takmıştım geldi gelecek diye 3 4 gün geçti yine şüphelenmedim çünkü regl ağrısı çekiyordum arladasim zorla teste götürdü öyle öğrenmiştim yani demek istediğim kafaya takınca belirti olmasa. Bile beyin otomatik olarak vücutta hamilelik belirtilerine benzer belirtiler veriyor inşallah en kısa zamanda sizde mutlu haberi alırsınız 🙏 kafanızı rahatlatın akışına bırakın inanın aylarca uğraştım olmadı o ay aman boşver Tuğçe ya olursa olur olmazsa olmaz dedim kafama takmadım plan yaparak ilişki yaşamadım o ay oldu vücut kendini serbest bırakınca herşey kendiliğinden oluyormuş umarım sizinde öyle olur hiç beklenmedik anda mutluluktan ağlayarak karşılarsiniz güzel haberi 🌸