Kuzum bende 28+4 te 1008 gr geldi bebeğim bana da bebeğe giden kan akımı yetersiz bebek az besleniyor dedi doktorum bu şekilde içerde bebeği bekletebildiğimiz kadar bekletelim haftasını ne kadar doldurursa o kadar iyi demişti ama hastaneye falan yatırmadılar günde bir tane coraspirin içiyorum kan sulandırıcı olarak.doktorum başka hastaneye gidersen ciğer geliştirici yapmak isterlerse yaptırma o doğumdan önce 10 gün ve bir gün önce yapılması lazım demişti Şuan 29+3 teyim yarın tekrar kontrole gidicem inşallah büyümüştür benim bebeğimde. Umarım ikimizde sağlıkla kucağımıza alırız 🙏