Aydemir merhaba adet zamanlarımı çok sancılı geçirirdim sürekli kontrollere gitmeme rağmen hiç kist kelimesini duymamıştım taki gebelikte birlikte kistim çıkmıştı doktorum gebelikte oluşabiliyor demişti birkaç hafta sonra kendiliğinden kist kayboldu. bir kez kanamam oldu fakat doktorum bu durumu kiste bağlamadı , ağrılarım çok oluyordu bir tık ağrıda etkisi olabilir denildi, kist sürecinde Herhangi bir şey yapmadık. Tabi ki doktora gitmekte fayda var.