Yaseminturan_ aslhn_81 Ay bende 13*5 olsum bende de oldu bugün yarın hemen hastaneye gidicem umarım her sey yolundadır ikimiz içinde tecrübeli olanlar dönüş yapar inşallah ama imkan varsa hastaneye gidin derim ben
Dark aslhn_81 hiç normal değil haftaniz büyük, makattan olmadigina emin misiniz? Bir kontrol edin ıkınma falan olduysa tahriş oluyor çünkü