O-NUR 39+2 haftalık hamileyim bugün Kontrole gittim. Normal doğum düşünüyorum. Doktor suyumun fazla olduğunu söyledi. Fikri olan var mı ?
gzdeal Bende şeker çıkmadığı halde su fazlaydı paketli hazır gıdalar şeker,çikolata vb yeme ben diyetisyen eşliğinde devam ettim 31. Haftada 1 ayda düzeldi tam olarak
findiklibadem Bende de tam tersi su azlığı var doktor her hafta kontrol edicem her an alabilirim doğuma dedi 4,5 litre su içmeme rağmen suyum az daha 31. Haftadayım iki durumda çok zor