2Bebek1Anne Bsra-gk bana danışmadan eşim efe dedi efe kaldı kızımdada eylül dedi ☺️ İkisi de çok güzel Efe Aybars Cihangir Tuna Berke Tugay Aslan Bu isimlerde çok hoşuma gidiyor Son dakika gol atıp aslan diyebilirim bende
prensesveprensannesii bizimki aslan olucak ama başına bir isim istiyorum kuran dan bi türlü bulamadım