Merhaba bayanlar,
Ilk dogumum olacak 40+4 oldum kizimla bekliyoruz😊 amaa bugun rahmimde asiri tuhaf hissim var kendi kendine elektrik carpar gibi gibi igne batiyormus gibi bi sicriyorum🥲 ne olabilir sizce? 2 gun snra ebem gelecek evee bakacam duruma.. ama bekletmek istemedim bilirsiniz siz yardimm sizce ne kizin gelmek icin hazirlikmi yapiyor acaba??