Kızlar 39+1 oldum bu gece itibariyle.
Sizlere de sormak istiyorum son zamanlar ne yapmak gerekiyor ?
Kimisi aman dinlen hiç birşey yapma yat doğuma enerjin kalsın diyor kimisi hareketli olmak iyidir doğumu kolaylaştırır diyor. Tabi ki yürüyüş yapmak egzersiz yapmanın dışında onları her gün yapıyorum.