deryx Normal doğum yapmış annelerden rica etsem doğum sancısını tarif edebilirler mi? İlk doğumum olacak nasipse. İnsanı öldüren cinsten bir sancı olacağını düşünmek istemiyorum. Neler yaşadığınızı tarif edebilir misiniz? 💕
Aag06 deryx anlatilmaz yasanir bence Onun dogum sanci oldugunu anlamayan yoktur zsten farkli cok farkli😂
minisinannesiiii deryx kabız olmuş gibi de çıkmıyomuş gibi normal doğum yapmadim ama sancıyı 32 saat çekmiştim 😀
hilalhanim deryx ölüm gibi bir şey oldu oldu ama kimse ölmediiiiii hahaha 😂😂 anlatılmaz yani tarifi yok ama sonuç muhteşem iyi ki acı çektim iyi ki bağırdım iyi ki doğurdum diyorsun 🤪😍
TBeyza deryx belden kasıklara vuran çömelme hissi veren bir karın ağrısı 😀 sürekli tuvalet ihtiyacı duyuyormuş gibi bir his bide gerçek doğum sancısını karnının sertlesmesinden anlayabilirsin bebek toplanıyor gibi görürsün ama aslında rahim kasılıyor sertleşiyor doğum anında bunu kontrol ederek ıkınma sağla karnın gevsediginde derin nefes al zaten doğum anında bu süre çok kısa oluyor her 15 -10 dkda gelen kasılmalar 5 yada 3 dk gibi bı zamana düşüyor buda ıkınma hissi veren bir evre
belmayamac Aag06 Sancı olduğu zaman bebek çok hareketli oluyor mu? Bi de sancı tam olarak rahimde mi hissediliyor yoksa idrar yaptığımız yere mi saplanıyor? 3 gündür akşamları böyle sancılarım var bebişim de çok hareketleniyor nefes aldırmıyor ama uzanınca biraz rahatlıyorum kalkınca yine aynısı
Sibellkocc Aag06 Teşekkürler daha iyi anlatılmazdı heralde 🤣🤭 ben doğurmaktan vazgeçtim,allahtan bi gün sürüyo yoksa napardık ayyy gerçekten korkunç 🤷♀️
Aag06 deryx yok yaaa o heyecan panik duygusu o an zatrn insan bambaska seyler dusunuyor hele bebise kavusunca oncesi tamamen unuttuluyor
hilalhanim minisinannesiiii hahahahahahha 😂😂😂😂 ayy ben buna çok güldüm 😂😂😂 ebeye ama sancı çok kötüüüĞğğ napıcaaaam dediğimde kabızmışsın gibi ıkıııııın demişti 😂😂😂😂
Sumeyye_ba belmayamac karın bel bölgesinde hissediliyor.magnezyum takviyesi büyük oranda rahatlatıyor bu ara ara olan sancıları.
Aag06 belmayamac sanvi oyle iseyki yatsanda rahatlamiyorsunbebegin harekeetini bile hissedemiyorsun kendini kasiyor icerde ve baski geliyor asagidan kasiklardan vuran bir acı insani iki buklum ediyor valla degisik ya cidden 🙈
Birbebismeselesi Ben de bekliyim burda. Her yerimden her türlü zorlayıcı, bunaltıcı, nefes kesici ağrılar yasıyorum, gerceği yalancısı hepsi birbirine girdi. Doguruyor olsam anlamıcam diye korkuyorum artık
2koftemom Birbebismeselesi en büyük fark gerçek sancı seni uyutmaz ızanamazsın oturamazsın yalancı sancı dinlenınce geçendir
2koftemom Birbebismeselesi en büyük fark gerçek sancı seni uyutmaz ızanamazsın oturamazsın yalancı sancı dinlenınce geçendir
belmayamac Sumeyye_ba Magnezyum içiyorum sabah akşam ama 3 gündür bu sancılar beni mahvetti gerçekten karnımın içi parçalanıyor gibi hissediyorum bi de alttan çıkacak gibi. Sanki tepine tepine kendini aşağı itiyor
Aag06 Sibellkocc valla aynen ya anneligin kutsal oldugunu o an anliyor insan yani canindan can cikiyor o mucizeyi o an farkediyor en cok. Ateistler bunuda aciklayin diyesim geliyor😂😂😂