SedaOuzSll 38.haftadayım. Sezeryan için salı günü görüşülecek. Kaçıncı hafta da oluyor genel de bileniniz var mı?
Lavinim21 Sezeryandada normal doğumdada bebek ne kadar anne karnında kalırsa o kadar sağlıklı her bir günde bile gelişim sağladığını duymuştum 🤷🏻♀️
Sonay SedaOuzSll 38-39 haftada alıyolar diye biliyorum bebeğim akciğer Gelişimi 38 haftalıkken tamamlanıyormuş
Sydgrdl SedaOuzSll biz tam 39 a karar verdik canım bebegin gelişimi icin doktor erken almak istemiyor