Mlkysf Rnml bende Aytül erdogmusa gidecektim ozaman 450 tl idi muayenesi ama ssvd artık yapmadığı için vazgeçtim mecbur sonra rabia nizama randevu alacaktım ama önce kendi doktorumla da konuşayım ssvd istedigimi dedim, normal doğum destekçisi bir doktor olduğunu gördüm ve degistirmemeye karar verdim embiye yılmaza gidiyorum,sen istediğin sürece kesinlikle normal doğum yanlısı bir doktor benim kendi sancılarım başlasin diye çok uğraşıyor önemsiyor.
Zeynepsnu Bursada Hatice Taşlı hanıma gitmelisiniz, o kadar iyi ve yaklaşımı rahatlatıcı ki, her an her dk ulaşılabilir, dünya tatlısı, instagramdan bakmanızı öneririm
islamhatice Ben de çekirge doruk melike yılmaza gidiyorum. Ama kendisi 1-1.5 aydır raporlu ve ne zaman döneceği belli değil. Rabia nizama gitmeyi düşünüyorum muayene ücreti ve hangi hastanelerle anlaşmalı olduğunu biliyor musunuz?