beste33 istanbul zeynep kamilden bahsediyorum, kesinlikle izin verilmiyor her türlü yeniliğe kapalı bir hastane ve doğum fotoğrafını geçtim doğumdan sonra ister sezeryan ister normal doğum olsun yanında birinin kalmasına asla müsaade edilmiyor hatta hemen odadan çıkartıyorlar hemsireler gördüğünde