deryx Gece yarısı itibariyle 38+1e girdim, karnımda adet sancısına benzeyen sancım oluyor ama böyle gelip gitmiyor geldiği zaman 1 saat falan sürüyor hatta Bi keresinde gün boyu geçmemişti yalancı sancı böyle Bi şey mi?
mhrmom deryx ahh ahh 3 gündür böyleyim bide karnım sürekli taş gibi ara ara regl sancısı gibi sancılar oluyor. Belim, bacağım, kalçam🤦🤦 doğdu doğacak diyorum. Sanırım benim de yalancı sancılar
Yesimyazar10 deryx bnımde ara ara oluyor 36+5 de sümüksü bi kan geldi nişan sanıeım doktora gttım muane oldm nts baglandı cıger gelıstırcı yaptılar ne sancı ne acılma yok. 37+2 oldm hala beklıuorm sancım gırmıo arada regl sancısı gibi oluo
deryx Burcu-2634 yok ya zannetmiyorum karnım ağrımıyor ki adet sancısı gibi alt kısım ağrıyor Bi de gaz çok oluyo ama çıkartıyorum şükür ki
mhrmom deryx 37+2 inşaallah bir an önce doğar sağlıklı bir şekilde çünkü artık zor geliyor. Rabbim yardımcımız olsun 🤲🥺
deryx mhrmom evet insana bazen doğsun artık dedirtiyor ama bazen de bu günleri arayacağımı düşünüyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah
deryx Yesimyazar10 tıbbi Bi durum yoksa acele etmeyin zaten daha erken kalabildiği kadar kalsın inşallah kolaylıkla normal doğar
Meryy69 deryx kuzum yalancı sancı alt karından başlar ve devam eder doğum sancısı rahimden vurur bende 37+6yim aynı sancıları yaşıyorum bazen bir kaç saat sürüyor
deryx 2baybannesi yok ben de çok araştırdığım için anladım doğum sancısı olmadığını ama yalancı sancı için de düzensiz olarak gelip gider dediler bu geldi mi gitmiyor o yüzden farklı Bi şey mi acaba diye düşündüm
2baybannesi deryx evet bende öyle okuyordum ama bende hep yalancı sancı dediler ama doğum sancısı belli aralıklarla gelip gidiyormuş ve dakika siklastikca sancı şiddeti artması lazım 🙈
belmayamac deryx 38+5 benim de son 3 gündür özellikle akşam saatlerinde başlayan bi ağrı var karnım sertleşiyor ve idrar yerimde inanılmaz bi batma hissi oluyor sanki bıçak saplanıyormuş gibi. Ne oturtabiliyorum ne ayakta durabiliyorum. Nefes aldırmıyor resmen. Hemen sırt üstü yatıyorum biraz rahatlıyorum ama bu arada bebişim çok hareketli oluyor hiç durmadan kımıl kımıl oynuyo böyle bi sancı yok yani resmen kaç gündür doğum sancısı çekiyorum. Diyorum insan bi kere sancı çeker ve doğurur ben kaç gündür çekiyorum 😔😔 Şu an bile kıvranıyorum sancıdan
deryx belmayamac aslında sancı olunca yatmayı önermiyorlar kalkıp yürümek, çömelme hareketleri yapmak açılma oluyorsa kolaylaştırıyomuş. Bi de zaten sırt üstü yatmamalısın bu sefer de belin ağrır ve bebeğe kan akışı yavaşlar. Allah yardımcın olsun Bi avazda kurtarsın inşallah
belmayamac deryx Gerçek sancı mı yalancı sancı mı onu ayırt etmek için yatıyorum hani diyolarya yatınca geçiyorsa yalancı sancıdır diye o yüzden. Amin inşallah canım bütün hamilelere allahım kolaylık versin