gayecee Merhaba arkadaşlar.. Aranıza yeni katılan taze bir hamile olarak doktoe konusunda kafam karışık bana limi önerirsiniz?
ozgeya gayecee Medicalpark Hastanesi Volkan Emirdar’a gittim hamileliğim boyunca ve onunla doğum yaptım.o kadar mükemmel bir doktor ki ❤️ Tamamen iyikilerim arasında.
Gnm mucizemizibekliyoruzz ilk başlarda ben de ona gidiyordum hastaneden ayrılınca başka doktora geçtim ama hala aklım Vedat beyde. Muayenesi nasıl ilgileniyor mu ücretlere hastanede zam geldi yansıtıyo mu
Eminemucan Gnll35 Emre bey nasıl bi doktor bahsedermısın canım pek araştıramadım kadın doğumcu olarak alanında kendini geliştirmiş bi doktorumu ?
gayecee Ugurbocegi genelde herkes egepolu öneriyor.. Buca tıp aylin hanımda ilk kontrolümü yaptırdım dedğim gibi kafam çok karışık
Burcudoga83 ozgeya aa bende Volkan beye gidiyorum. Çok tatlı bir dr. Ama Doğumda nasıl peki? ben de aşırı derecede korku var sabırlı mı?
ozgeya Burcudoga83 sabır ne kelime,ben hayatımda bu kadar anlayışlı ve motive eden bir doktor görmedim.eşim de girdi doğuma,ikimizi de sürekli rahatlattı.ben şu kadar söyleyeyim Volkan bey olmasaydı normal doğum yapamazdım.üstelik epiduralsiz yaptım.
Burcudoga83 ozgeya evet muayenelerinde çok iyi aşırı memnun kaldım ama doğum kısmında çok merak ediyordum çok sağol 😘