Dilan_bulut Kızlar 37+4 haftalığız bu son haftalarda akıntı çok olmaya başladı bazen beyaz süt gibi bazen sarı sümük gibi sizce bu doğum belirtisimi internetten baktım nişan belirtisi bu şekilde de olabiliyormuş yaşayan bilen varsa yazabilir mi
Cigdemalp Dilan_bulut olabilir canım evet benimde ceviz büyüklüğünde idi sonra hafif. Kahverengi leke geldi doğum yaklaştığını gösterir ama 2 haftaya kadar da uzayabiliyormuş
Whitewomen Dilan_bulut Bence normal nişan toz pembe gibi ya da açık pembe gibi oluyor benim bildiğim benim öyleydi yani ama isterseniz bi doktorunuzu arayın
Dilan_bulut Whitewomen ama ben internetten baktım beyazda olabiliyormuş sarıda olabiliyormuş tabi ama tabi doğumun yaklaştığını gösteriyormuş hemen ardından doğum olmuyormuş
Dilan_bulut @“Cigdemalp”#p23908409kaç haftalıksınız ne zamandan beri oluyor sizin bazen beyaz oluyor bazen sarı sümüksü katı. Şuan bebek hareket ettikçe altan iğne batıyormuş gibi hissediyorum