sendekimsinnn Kızlar az önce acilde alttan muayene ettiler hemen ardından kanama oldu doğumu başlatırmı bu acaba 40+0 ım şuan
Mlktnc sendekimsinnn 40+0 da açılma için muayene olduktan sonra bende de oldu. Doktorum normal dedi. 40+4 olduk daha doğurmadım😁
UmmNasuh Nişan gelmiş olabilir doğumun başladığını gösterir ama nişan geldikten iki hafta sonra doğuran da var bir gün sonra doğuran da var belli olmaz
sendekimsinnn UmmNasuh nişna. Akıntı gibi oluyo diye biliyorum normlade benee sadece kanama oldu muayeneden hemen sonra yani daha muayene odasındaydım üstümü giydim sonra baktım kanama olmul
Serapppp61 Nişanda olabilir lakin tutan muayenelerde kan gelebiliyor. Doktorunuza görünmekte fayda var.