Bende yaşıyorum bu problemi, doktoruma söyledim krem ve fitil verdi onları kullandım sonra 2 hafta geçti çok geçmediğini fark ettim akıntım devam ediyordu artık çok yorulmuştum yine geçmediğini söyledim alttan muane etti ve temizledi şimdi 2 tane fitil verdi bakalım ne olacak bende 32+2 yim geçmez ise doğumu tetikler dedi.
Ayrıca mantar ve enfeksiyon olursan normal doğum çok zor olamaz. Enfeksiyon bebeğe geçer.