Oğlum 27 aylık 2 haftadir krese gonderiyorum yarim gun . Çok huysuz bir çocuk değil ama insanları yabancılama huyu vardı Bi süredir daha ufakkende aksin3 herkese giderdi. Herkes 3 4 yaş daha uygun kreş için diyor ama o süreçte adaptasyon sorunu daha çok oluyor . Çocuk daha çok bilincleniyor çünkü. İlk gün gitti sonra akşam okula gitmek istiyorum diye ağladı öğretmenine çok alıştı başka bir öğretmene pek pas vermiyormuş ama çok mutlu videolarını falan atıyorlar konuşmasını bile iki haftada o kadar çok olumlu etkilwdi ki . Mutlaka alışıyor. Geçen bir gün biraz ağlayarak girdi öğretmeni 5 dk sonra video attı içiniz rahat olsun çok mutlu diye . Yani biraz nazlari bize oluyor bunu bilerek hareket edin umarım her sey cok kolay olur. Oğlum yemeye bile nazlanirdi şimdi orda tabaklarını hep bitiriyormus hiç sorun yaşamıyoruz dediler.