Sevil5513 33+4 deyim ama son 1 haftadır basurla mücadele ediyorum ne yapsam iyi gelir bilmiyorum bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
Bsra-gk Bende nişanlıktan beri var hamileyim 1sene bile olmadı krem yazdırmak istedim doğumla gider şuan yazamam yasak dedi doğumda gidiyormus
FSCMK Bsra-gk doğumda daha beter çıkıyor maalesef özellikle normal doğum yapıyorsanız resmen çıkıyor benimde yoktu basurum doğumdan sonra çıktı şuan ikinci doğumum yapıcam onda daha kötü olur
Oznurozdemir Sevil5513 Pamuğa Hakiki zeytin yağı döküp o bölgede bi gece bekletin annemde de var basur ağrısı olunca öyle yapıyordu iyi geliyordu
Serapppp61 Olabildiğince baharatlı yemeklsrddn uzak dur. Asitli içecekler yiyecekler falan uzak dur başka çaresi yok gibi.
Gozde1909 Oznurozdemir benımde bu sekılde agrısı gectı zeytınyag tek cozum bırde burda bır arkadas kantoran yagı demıstı ama denemedım zeytınyag agrımı aldı benım
Minigim38 Bendede ağrısı yok ama icindeki et parçası dışına çıktı krem ile zeytinyagi ile icine girdiriyorum ama her büyük tuvalette geri çıkıyor