Nursenamirann Merhaba kızlar cuma günü erken gebelik testi yaptım testim silik çıktı ama yinede belli oluyor ikinci çizgi bugün yani 2 gün sonra normal test yapayım dedim busey çıkmadı adet tarihime de 6gün var ben şimdi hamilemiyim
UmmNasuh Nursenamirann büyük ihtimal hamilesin tatlım benimde adet günüme bri kaç gün vardı normal test yaptım çıkmadı erken gebelik testi aynı senin ki gibi silik çıkmıştı şuanda oğlum kucağımda :)))
babymomyy Nursenamirann prodoctor marka gebelik testi sanırım dimi bu aynı durumdayız. Bende kaç tane test yaptım hep silik çizgi bundan 5 gün önce yani adete 11 gün kala silik çıktı şuan adetime 6 gün var bugün yine silik çıktı hiç bir koyulaşma olmadı. Ama bu testin genel probleminin silik çizgi çıkardığını okudum o yüzden çok heveslenmemek en iyisi sonradan hayal kırıklığına uğramamak için hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Mavidunyamm Nursenamirann Buyuk ihtimal hamilesin. Kaset testler hassas olmadığı için çıkmamış olabilir. Bende aynı gün hem kaset hem erken gebelik testi yaptımm kaset testte çıkmadı ama hamileymisim
Aag06 6gun varsa erken testte cikmis kaset testi 4 gun sonra dene varsa ordada cikar zaten buyuk ihtimal var gibi gebelik ilkinde cikmis kan verin kesin sonuc alirsiniz
Aag06 E siz zaten 2 gun once hamileyim diye post acmissiniz biliyorsunuz hamile oldugunuzu anlamadim bu soruyu
Nursenamirann Aag06 evet bende öyle sandım çok istiyorum hamile olmayi ama bugün normal klasik test yaptım onda bisey çıkmadı içimde kuşku oldu
Aag06 Nursenamirann kaset test adete 1 hafta var diye cikmamis olabilir kan ver bence yarin insalllah vardir 🥰
Nursenamirann UmmNasuh gerçekten mi içime su serptiniz daha bebeğim küçük ama dogum yapar yapmaz burdalar çocum olmasın diye çok şey yaptım sonra pişman oldum 7 ay kornumuyoduk şimdi de silik görünce önümüzdeki pazartesi kan vericem
Nursenamirann babymomyy yaa gerçekten mi 😮💨 inşallah hamileyimdir çok istiyorum Allah büyüktür duyar sesimizi inşallah
elif233233 Nursenamirann canım bende aynı şekilde öğrendim ilk gebeligimi bu testle silik çıkması gebelik var olduğunu gösteriyor kaset testlerde gecikince ya da tam gününde çıkıyor bir kan verin isterseniz
poyrazvearya Nursenamirann aynı bu şekilde çıkmıştı bir kere bana çok mutlu oldum heveslendim ama maalesef değil mişim çok üzülmüştüm ama siz üzülmeyin eğer yoksa bile inşallah vardır en iyisi kan testi verip emin olmak
Edilek Nursenamirann benim de böyle çıkmıştı 6 gün önce. Hatta 2 gün öncesine kadar hep böyle silikti. Sonra belirginleşti daha da.
muallimehanimmom5 Nursenamirann bende adetimin geciktiği gün kaset test yaptım çıkmadı hamile değilim dedim sorma içime kusku düştü ertesi gün gecikmenin ilk günü erken hamilelik testi yaptım 6 gün öncesini gösteriyor dedi ondan aynı sizin gibi gebelik var çıktı ertesi gün adetimin gecikmesinin 2. Günü kan verdim beta hcg 116 çıktı su an 15 haftalık gebeyim yani kaset testler hemen çıkmıyor cok normal sizdeyse çıkması
Mlkysf Nursenamirann bence var umutlandirmak istemem ama benimde adetime 4 5 gün varken erken gebelik testim bu şekildeydi en iyisi bir kaç gün daha bekleyip kan verin kesin sonuç için