knlknn Merhabalar.17.5gundeyim.amma cocugun hic bir haraketini hiss etmiyorum.normalmi?hangi haftasinda hiss etdiniz?
Maviii knlknn 19. haftamda hissettim. doktorlar 24. haftaya kadar hissedilmemesi normal diyor. acele etme 🌺
Elele knlknn normal canım ilk gebelikte 20 den sonra hissediliyor diyolar ben de 19 da hissetmeye başladım
Yildizim knlknn canım korkma ben de çok geç hissettim o yüzden telaşlanma. Ben 22. Haftada hissettim doktorum ilk gebelikte 24. Haftaya kadar normal dedi😊Kilon falan var mı? Kilolu gebeliklerde daha geç hissediliyormuş ondan sordum😊
Didem58 Bence çok normal canım ilk gebelikte geç hissedilıyo diyolar benmde ilk ve 20. Haftada hissettm ben