Byz25 Çatlaklar için ne kullandınız ? Sağlık ocağın da hemşireme sordum badem yağı önerdi ama tüylenme yaptığını söylüyorlar çevremdekiler siz neler kullandınız .
Kubgkm Byz25 11 haftadan beri bio oil ve lierac kullanıyorum 34+3 oldum gece itibariyle hala çatlağım yok şükür inşallah olmaz da