Kızlar her gittiğimde karnımdan baktı hep doktor ardından alttan bakti hep emin olmak için kese olsun kalp atışında falan 3-4 kere bakmıştır özele gidiyordum. Bugün de dedim bebek var ama bı tane daha boş kesem var bu doktor ne dicek diye devlete gittim gitmez olaydım ya . Karnımdan baktı bebeği bile göremedik bos keseyi gördü onuda sezeryan dikişi yakın dedi benim iyice moralim bozuldu alttanda baktirmadim artık yeter diye onu gec bebeği nasıl göremez ya başına gelen varmı 🤦