Muallime_97 Kizlar sabah yine yazmistim aclik ve tokluk kanı verdim açlık 50 tokluk 143 cikmis bi önceki verdiğimde ise açlık 75 tokluk 170 çıkmıştı açlık sekerim çok mu düşük?
egemomss Muallime_97 düşük toklugunda yüksek gibi çünkü benimde 170-180 çıkıyordu insüline başladım dikkat et
Zlsbyk Bugün benim de 75 çıktı açlık korkuttu beni gece bebek aç kalıyor demek bu bebeğin şekerinin düşmesi anlamına geliyor gece yatmadan protein alıp yatacaksın vs dedi bildiğin şeker hastası gibi düşün dedi..