Merveoz Arkadaşlar 17Haftalık hamileyim bikaç haftadır alt karnım şiş sancılı uyanıyorum . Tuvalete cıktım idrar yaparken yanmam oluyor bide pembemsi bi kanama oldu bugün korktum neden olur acaba ??
Figennn Merveoz Benimde kanamam oldu canim senin gibi 18+6 hamileyim ben, bgn doktora gittim idrarda enfeksiyon var dediler hastaneye incelemek icin yolladilar simdi 2 gun sonuc bekliyicem. Sen ne durumdasin gittin mi doktora
Didem58 Canım idrar yanması felan enfeksiyondan olabılır ama kanama olduysa hiç bekleme bi acile git derim. Geçmiş olsun şimdiden