Benimle ayni 23 haftasinda olan anneler neler hissettiginizi yaşadiğınızı merak ediyorum benim kasiklarimdan bacaklarima vuran agrilarim var onun dışında genital bolgeden vuran agrilar var gaz olayi cok sorun oldu bu haftalarda bunlar normalmi daha onceki haftalarda bu agrilar daha hafifken simdi biraz daha şiddetli ve ayaklarimda ödem olusmaya basladi :( en guzel tarafi kizimin tekmelerini hareketlerini hissetmem:) sizler bu haftada ne durumdasiniz?