Bugün doktora gittim doktor sol ayak içe dönük şeklinde dedi kemiklerde tam ve iyiymiş doğumdan sonra alçı yada ameliyat ile düzelebileceğini söyledi acaba doktor belki duruş bozukluğundan dolayı böyle bişey söylemiş olabilir mi başka doktorada gidicem bu konuda bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz 🙏🏻