Esmeeer4221 yürüyüşün gerçekten çok faydası oluyor, 2 sezaryen oldum, ilkinde başım dönüyor diye yürümedim, çok zor toparladım, çok gazım oldu kıvrandım durdum,ikincisinde başıma geleceği bildiğim için kendimi zorladım bol bol yürüdüm, ertesi güne ayaklanmıştım bile, hiç gaz sorunum da olmadı.. Kısacası yürüyüş gerçekten çok önemli, doktorlar da söylüyor zaten.