Her__sey 6.1 haftadayim bu gun doktor sarı cisim kistası yok dedi ,bana endişelenme her sey yoluna giricek dedi,göbek çevresine biyne yazdı onu kullanicakmisom,yaşayan oldumu?çok korluyorum bebeyime bisey olmasından
s_sila Her__sey sari cisim dedigi ilk haftalar gebeligin devamini saglayan korpus luteumdan bahsetti galiba ama nasil olusmamis onu anlamadim.
Bsra-gk Allah’a Allah’ım sen elini kolunu sağ ver cinsiyetini sen verirler diye dua et çok şükür ben öle yaptım normalde kız istiyordum Allah cevap olarak erkek verdi birde İnşirah süresi Yusuf suresi dinle ve dinlet korkma Allah büyüktür Allah bilir işini