Haftaya pazartesi doğumum var inşallah sezaryen 38+0. Tam okulların açılma tarihine denk geliyor ablamın ilk okula başlayacak kızı var annem memleketten gelecek ama erkek kardeşim liseye başlıcak bi hafta belki anca durabilcek. 2 buçuk yaşında kızım var onda da lohusalığımı tek başıma atlatmıştım muhtemelen bunda da öyle olacak Rabbim güç kuvvet versin hemen toparlayalım da inşallah kendi işimizi kendimiz halleşelim Allah hepimizin yardımcısı olsun 💚